Komunikat ws. szkolenia z etykiety urzędniczej dla pracowników Kancelarii Sejmu

08
grudzień
2016

Posted by nawiejskiej

Posted in Na Wiejskiej

0 Comments

W związku z pojawiającymi się w mediach nieprecyzyjnymi informacjami o programie i kosztach szkolenia z zakresu etykiety urzędniczej dla pracowników Kancelarii Sejmu, Biuro Prasowe pragnie podkreślić, że dotychczasowe doniesienia w tej sprawie mogą wprowadzać odbiorców w błąd.

Biuro Prasowe Kancelarii Sejmu informuje, że celem szkolenia było podniesienie kwalifikacji zatrudnionych osób w zakresie dbałości o wizerunek urzędu. Decyzja o organizacji szkolenia jest związana z uzupełnieniem 29 marca 2016 r. regulaminu pracy Sejmu o wskazówki dotyczące ubioru pracowników Kancelarii. Materiały szkoleniowe obejmowały zagadnienia z zakresu savoir-vivre’u, dress-codu, protokołu dyplomatycznego, komunikacji i etykiety. Umożliwiono w nim udział kilkuset pracownikom.

Biuro Prasowe Kancelarii Sejmu podkreśla, że funkcjonujący w obiegu medialnym koszt szkolenia jest nieprawdziwy i kilkukrotnie zawyżony. W rzeczywistości kosztowało ono 30 560 zł brutto.
Dodatkowo należy zaznaczyć, że szkolenie przeprowadzono w czasie pracy, ponieważ takie są wymogi Kodeksu pracy.