marzec 14, 2013
Posted by redakcja with No Comments

Dwa podmioty złożyły wniosek do Krajowej Rady o miejsce na multipleksiecyfrowym dla kanału o charakterze społeczno – religijnym. Krajowa Rada poinformowała, że oprócz TV Trwam, dokumenty koncesyjne złożyła spółka wieczorna.pl z Zielonej Góry. Jej szefem jest Adam Fularz rastafarianin i ekolog. Jego radiotelewizja ma nadawać programy przygotowane przez “żydo-taoisto-hinduso-tolteko-buddystów”. Spółka została wpisana do rejestru przedsiębiorców […]

Read Full Story